ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تبدیل ۱۸۹۰ واحد از پروژه های مسکن مهر در خراسان شمالی به نهضت ملی مسکن

اترک: مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تبدیل شدن ۱۸۹۰ واحد از پروژه های نیمه تمام فاقد متقاضی مسکن مهر استان به طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش اترک، قاسم قاسمی با اشاره به اینکه در طرح نهضت ملی مسکن یکی از استان های موفق هستیم، گفت: نسل آینده ما باید امنیت مسکن داشته باشند و این وظیفه ما را دو چندان خواهد کرد و باید تلاش را چند برابر کنیم که در تمامی جبهه های نهضت ملی مسکن، استان برتر باشیم.

وی گفت: امروزه واقعیت بسیار مهم بحث مسکن این است که مردم مسکن می خواهند و موضوع نهضت ملی مسکن در دستور کار کشور و این اداره کل قرار گرفته است.

قاسمی تصریح کرد: در بحث واگذاری زمین به گروه های ساخت، تاکنون ۱۱۷ نفر از متقاضیان در حال انعقاد قرارداد هستیم که نیاز است فعالیت بیشتری در این زمینه داشته باشیم.

وی همچنین به بحث بازآفرینی استان اشاره کرد و افزود: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال مالی و کمک به شهرداری ها، نیاز است اسناد و مدارکی که جهت انجام مراحل مناقصه ضرورت دارد سریع تر به دبیرخانه ستاد بازآفرینی استان ارسال گردد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اظهار کرد: در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت که تامین زمین صورت گرفته است و اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به عنوان متولی کار به زودی کار را شروع خواهد کرد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه