ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

۷هزار داوطلب آزمون استخدامي در خراسان شمالي رقابت کردند

اترک: معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني سازمان مديريت و برنامه ريزي خراسان شمالي گفت: هفت هزار و ۸۳ نفر از داوطلبان آزمون استخدامي آموزش و پرورش در اين استان رقابت کردند.

به گزارش اترک، حسين فرجي اظهار داشت: اين داوطلبان براي تصدي ۳۲۶ شغل در آموزش و پرورش خراسان شمالي با هم رقابت کرده و اين آزمون استخدامي ويژه رشته‌هاي شغلي آموزش و پرورش در روزهاي ۱۵ و ۱۶ ارديبهشت‌ماه برگزار شد.

وي با اشاره به اينكه ۷۴ درصد از شركت كنندگان در اين آزمون معادل پنج هزار و ۲۵۲ نفر از آنان زن و مابقي مرد بودند، افزود: اين آزمون در چهار شهر استان شامل بجنورد، شيروان، اسفراين و آشخانه برگزار شد.

معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني سازمان مديريت و برنامه‌ريزي خراسان شمالي افزود: ۳۸۹ نفر از طريق آزمون استخدامي در دستگاه هاي اجرايي استان جذب مي‌شوند كه بيشترين آن در آموزش و پرورش است.

وي با بيان اينكه در اين استان ۱۳ دستگاه اجرايي مجوز استخدامي دارند، افزود: در اين آزمون، آموزش و پرورش با ۳۲۶ نفر بيشترين سهم را در جذب نيرو به خود اختصاص داده است.

معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني سازمان مديريت و برنامه ريزي خراسان شمالي گفت: اين آزمون در ۲ مرحله برگزار مي شود كه در مرحله نخست مختص آموزش و پرورش و در مرحله دوم متقاضيان جذب در ساير دستگاه ها با هم رقابت مي كنند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه