ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

افزایش ۱۴۶ درصدی ترافیک ورودی و خروجی خراسان‌شمالی در تعطیلات عید فطر

اترک: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: یک میلیون و ۶۹۱ هزار و ۹۲۰ تردد وسایل نقلیه طی تعطیلات هفته گذشته به مناسبت عید سعید فطر در ۵۱ محور استان به ثبت رسید که نسبت به مدت تعطیلات عید فطر گذشته ۱۰۶ درصد افزایش یافت.

به گزارش اترک، جعفر شهامت با اعلام افزایش ۱۴۶ درصدی ترافیک ورودی و خروجی استان نسبت به سال گذشته، اظهارکرد: یک میلیون و ۶۹۱ هزار و ۹۲۰ تردد وسایل نقلیه طی تعطیلات هفته گذشته به مناسبت عید سعید فطر ( ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت) در ۵۱ محور استان به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه تعطیلات عید فطر سال گذشته ۱۰۶ درصد افزایش یافت.

وی گفت: در همین ایام تردد ورودی استان ۱۶۷ هزار و ۷۰۹ وسیله نقلیه و تردد خروجی ۱۶۵ هزار و ۶۳۴ وسیله نقلیه بوده که نسبت به تعطیلات عید فطر سال گذشته به ترتیب از افزایش ۱۴۰ درصدی و ۱۵۱ درصدی برخوردار بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: رشد تردد در محور آشخانه - بجنورد در روز جمعه ۱۶ اردیبهشت ماه با افزایش ۳۲۲ درصدی نسبت به متوسط تردد یک ماه گذشته به ۲۱ هزار و ۸۵۲ دستگاه با تمرکز تردد در ساعت عصر و ابتدای شب رسید که بیش از ۲ برابر ظرفیت ترافیک جاده قدیم (محور بدرانلو) بوده است و علاوه بر آن در هر ۲ مسیر رفت و برگشت بجنورد آشخانه شاهد رشد تردد چند برابری بوده ایم. 

شهامت گفت: پیشنهاد استفاده دوطرفه از محدوده پایدارسازی نشست و رانش خندقلو از همان ابتدا در کمیسیون ایمنی راه استان مطرح شد که پس از بازدید میدانی و نظرات مشاور طرح و کارشناسان به دلیل آسیب های وارده به پل محدوده خندقلو و خطر بالای تردد سنگین دوطرفه روی پل که بارهای دینامیک سنگین در محیط با خاک اشباع ایجاد می کرد، مورد مخالفت جدی قرار گرفت و در شرایط موجود تمام ظرفیت ترافیکی با توجه به افزایش ترافیک در ۲ جهت بجنورد - آشخانه و برعکس مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ابراز امیدواری کرد باوجود بارش های خوب هفته گذشته و هفته جاری و ریزشی شدن کانال های زهکش و خاک منطقه که بخشی از عملیات پایدارسازی محور را به دلیل ریزشی شدن ترانشه ها با وقفه مواجه کرد، حداکثر در هفته اول خرداد ایمن سازی باند رفت محور انجام و باند شمالی محور بازگشایی و عملیات باند جنوبی نیز متعاقبا آغاز شود.

وى از رانندگان درخواست کرد با توجه به افزایش قابل توجه ترافیک در ایام خاص و تعطیلات و احتمال ایجاد ترافیک آزاردهنده در محور جاده قدیم در برخی ساعات اوج سفر، با رعایت سرعت مجاز و فاصله طولی و حتی الامکان تغییر زمان سفر به ساعت غیر اوج، خدمتگزاران خود در پلیس راه و راهداری را در گذر از شرایط ترافیکی اجتناب ناپذیر، یاری کنند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه