ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

باز پس گیری 11 هکتار ازاراضی شهرکها و نواحی صنعتی خراسان شمالی

اترک: سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت : در سال گذشته نسبت به بازپس گیری بیش از 11 هکتار زمین راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از افرادی که قصد بهره‌برداری زمین برای فعالیت تولیدی و صنعتی نداشتند، اقدام شد.

به گزارش اترک، محمدعلی نوائی گفت: با توجه به اینکه برخی از متقاضیان سالهاست که در شهرکها و نواحی صنعتی زمین دریافت کرده اند اما هیچ فعالیتی جهت راه اندازی واحد تولیدی نکرده اند ، نسبت به فسخ قرارداد و خلع ید زمین اقدام می شود و زمین به متقاضیان جدید واگذار می شود .

سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی بیان کرد : رویکرد این شرکت واگذاری زمین به سرمایه گذارانی است که در اجرای تعهد خود جهت ایجاد واحد صنعتی جدی هستند.

نوائی افزود: در سال گذشته  15 قرارداد خلع ید شده و زمین بازپس گرفته شده و به متقاضیان جدید واگذار خواهد شد.

وی تصریح کرد: متقاضیان زمین در شهرک‌های صنعتی که بعد از انعقاد قرارداد نتوانند در مهلت قانونی (یک سال پس از دریافت زمین) ساخت و ساز خود را شروع و در مسیر بهره‌برداری قرار گیرند؛ قرارداد آن‌ها فسخ می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در برخی شهرک‌های تقاضا محور زمین برای واگذاری وجود ندارد، عنوان کرد: زمین‌های راکد در سریع‌ترین زمان ممکن تعیین تکلیف و به سرمایه گذاران واقعی تحویل خواهد شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه