ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

کشف ۲۷ تن سنگ معدن غیرمجاز در اسفراین

اترک: فرمانده انتظامی اسفراین از توقیف یک دستگاه تریلی کشنده حامل ۲۷ تن سنگ معدن غیرمجاز در روستای گراتی به ارزش بیش از دو میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اترک، سرهنگ مجید یگانه پور اظهار کرد: در راستای اجرای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیرمجاز از معادن و در پی خبری مبنی بر بارگیری سنگ معدن غیرمجاز توسط تعدادی از اهالی روستای گراتی، مأموران پاسگاه عباس‌آباد موفق به شناسایی یک دستگاه تریلی کشنده حامل سنگ معدن غیرمجاز شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مأموران، خودرو مذکور را توقیف نمودند، افزود: در بازرسی از این تریلی، ۲۷ تن سنگ معدن غیرمجاز کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه چهار نفر از ساکنان روستای گراتی بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: خودروی توقیفی به پارکینگ منتقل و سنگ معدن کشف‌شده تحویل اداره صنعت و معدن شهرستان شد.

فرمانده انتظامی اسفراین بابیان اینکه ارزش این مقدار سنگ معدن بیش از دو میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: اقدامات پلیس در راستای مبارزه با استفاده غیرمجاز از معادن در سطح شهرستان باقدرت ادامه دارد و از مردم انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه