ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

پیش‌بینی ۴۵۰۸ میلیارد تومان اعتبار برای خراسان شمالی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی گفت: پیش‌بینی بودجه خراسان شمالی در بودجه‌بندی سال مالی 1401 بیش از چهار هزار و 508 میلیارد تومان است.

به نوشته عصر اترک، حسن پارسی پور اظهار کرد: بودجه مصوب سال مالی 1400 برای خراسان شمالی دو هزار و 303 میلیارد بوده است.

پارسی پور گفت: از این بودجه  هزار و 900 میلیارد تومان آن، اعتبار ردیف‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای از منابع استانی همچنین 404 میلیارد تومان نیز بودجه هزینه‌ای از منابع استانی بوده است.

وی عنوان کرد: باگذشت شش ماه از سال مالی 1400، تا به کنون از بودجه تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای 54.2 درصد همچنین از بودجه هزینه‌ای نیز 300 میلیارد تومان به استان اختصاص‌یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی در ادامه درباره بودجه پیشنهادی سال مالی 1401 استان نیز اظهار کرد: پیشنهاد استان در تنظیم بودجه سال مالی 1401 خراسان شمالی، واگذاری طرح‌های استانی ویژه (ملی استانی شده) به استان و تقویت ردیف‌های اعتباری استانی بوده است.

وی گفت: در بودجه سال مالی 1401 برای خراسان شمالی در ردیف بودجه هزینه‌ای بیش از 508 میلیارد تومان، در ردیف بودجه تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای دو هزار میلیارد تومان همچنین برای صندوق عدالت و پیشرفت نیز دو هزار میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی‌شده است.

پارسی پور عنوان کرد: در حال حاضر در خراسان شمالی 905 پروژه ناتمام وجود دارد که تکمیل آن‌ها به هفت هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه