ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

توسعه اشتغال مهم‌ترین برنامه استاندار جدید خراسان شمالی

 استاندار جدید خراسان شمالی، مهم‌ترین برنامه خود و اولویت استان را توسعه و ایجاد اشتغال اعلام کرد.

محمدرضا حسین نژاد در گفت و گوی اختصاصی با ایسنا اظهار کرد: مباحث مربوط به اشتغال، مهم‌ترین اقدامی است که باید در خراسان شمالی انجام گیرد و اصلی‌ترین برنامه ام در استان نیز همین موضوع است.

وی افزود: ظرفیت‌های مناسبی در خراسان شمالی برای تقویت اشتغال وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به صنعت، معدن، گردشگری و کشاورزی اشاره کرد.

استاندار جدید خراسان شمالی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در سفر به خراسان شمالی و بیان اولویت‌های استان، تاکید کرد: بر این اساس، برنامه بنده ایجاد اشتغال مولد است تا در ادامه مسیر، ظرفیت توسعه اشتغال را در بخش‌های مختلف به دنبال داشته باشد.

حسین نژاد همچنین بر ضرورت فعالیت برنامه محور با هدفگذاری گذاری مشخص، بر مبنای سند توسعه استان نیز تاکید کرد.

وی در خصوص استفاده از نیروهای توانمند در بدنه مدیریتی استان نیز گفت: اصل، کارآمدی افراد و اعتقاد به ارزش‌های نظام است تا در نهایت منجر به خدمت شایسته به مردم شود.

استاندار جدید خراسان شمالی تصریح کرد: به دنبال استفاده از افراد معتقد به ارزش‌های نظام و توانمند هستم تا بتوانند کاری که بر عهده آن‌ها گذاشته می‌شود را به درستی تحویل داده و نیاز جامعه را برآورده کنند.

حسین نژاد اظهار کرد: در این مسیر، اگر سطح گزینه‌های مد نظر با یکدیگر یکسان باشد، افراد بومی خراسان شمالی در اولویت قرار دارند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه