ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

شناسایی ۱۷۱ فرآورده کالای بدون علامت استاندارد در خراسان شمالی

مدیرکل استاندارد استان خراسان شمالی گفت: در راستای بازرسی از صنوف، فروشگاه‌ها و مراکز توزیع و عرضه استان به منظور اجرای طرح طاها، از ابتدای سال جاری تاکنون، تعداد ۱۷۱ فرآورده، شامل دو هزار و 115 رقم کالا بدون علامت استاندارد، فاقد کد ده رقمی شناسایی، توقیف و جمع آوری شد.

به گزارش اترک، فهیمه مهمان نواز با اعلام این خبر، گفت: از ابتدای سال جاری بیش از دو هزار و 500 مورد بازرسی و نمونه برداری از مراکز توزیع  و عرضه کالا در راستای اجرای طرح طاها، انجام شده است.

وی با تاکید بر صیانت از حقوق شهروندی و احقاق حقوق مصرف کنندگان، افزود: کلیه محصولات تولید داخل مشمول رعایت استاندارد اجباری، ملزم به درج کد ده رقمی منحصر به فرد در زیر نشان استاندارد روی بسته‌بندی کالا هستند که با ارسال این کد به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷، اطلاعاتی شامل نام واحد تولیدی، نام محصول، وضعیت پروانه کاربرد علامت استاندارد و تاریخ انقضای آن به مصرف‌کنندگان اعلام شود.

مهمان نواز خاطر نشان کرد: کالاهای بدون علامت استانداردکشف شده شامل فرآورده‌های مایع سفید کننده، چسب کاشی، روغن موتور خودرو، دستمال کاغذی، پروتئین سویا و.... است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه