ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اهدای ۶۵ دستگاه ویلچر به معلولان خراسان شمالی

اترک: ۶۵ دستگاه ویلچر در قالب طرح "مثبت حرکت" ستاد اجرایی فرمان امام (ره) روز شنبه در آیینی به مددجویان و معلولان زیر پوشش بهزیستی خراسان شمالی اهدا شد.

به گزارش اترک، نماینده بنیاد احسان و دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی در این آیین که به مناسب روز جهانی معلولان برگزار شد، اظهار داشت: ۲۷ هزار دستگاه ویلچر در قالب این طرح در سراسر کشور به معلولان اهدا می‌شود که ۲۰۰ دستگاه ویلچر سهم استان در این طرح است که به نوبت اهدا می‌شود.

محسن فولادی افزود: ۲۶ هزار معلول در خراسان شمالی تحت پوشش بهزیستی خراسان شمالی هستند که بنیاد احسان در این زمینه سعی در تامین ویلچر برای این افراد را دارد.

وی عنوان کرد:  دولت در کنار خیران بر اساس بضاعتی که دارد، بودجه‌ای به این مهم اختصاص می‌دهد اما انتظار می‌رود همگان یاریگر دولت و موسسه‌های غیردولتی باشند تا با همراهی آحاد مردم نیازمندی‌های این حوزه را جبران کنیم.

+کمک ۴۰ میلیارد ریالی بنیاد احسان

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی در ادامه گفت: ۳۳ گروه جهادی، ۴۰ میلیارد ریال خدمات امدادی، اجتماعی و فرهنگی را از ابتدای امسال تاکنون در قالب کمک‌های بنیاد احسان به مردم این خطه ارائه کردند.

وی با بیان اینکه اجرای فوریت‌های امدادی و خدمات اجتماعی بنیاد احسان در خراسان شمالی پررنگ‌تر از گذشته شده است، تصریح کرد: طرح‌های مشق انسان، احسان سلامت، لیگ احسان، بسته سلامت، درمان ناباروری و کمک به بیماران صعب العلاج از جمله طرح‌هایی است که امسال توسط این بنیاد در استان اجرایی شده است.

فولادی ادامه داد: در این راستان از ابتدای امسال تاکنون پنج هزار بسته نوشت افزار، یکهزار و ۲۰۰ بسته معیشتی، پنج هزار بسته بهداشتی و ۲۰ تن گوشت قرمز با اولویت مناطق زلزله زده استان توزیع شد.

وی از اجرای سه رزمایش فرهنگی و امدادی در دور جدید اقدامات بنیاد احسان در خراسان شمالی خبر داد و افزود: رزمایش همدلی و احسان با توزیع پنج هزار بسته معیشتی، رزمایش سلامت با توزیع پنج هزار بسته بهداشتی و رزمایش اهدای جهیزیه با توزیع ۲۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند از دیگر فعالیت این بنیاد است که در هفته جاری در تمامی شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه