ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

گام‌های آخر پوشش کامل واکسیناسیون در خراسان‌شمالی

اترک: سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: تاکنون ۸۹.۷ درصد خراسان شمالی واکسینه شده‌اند که تلاش داریم این میزان افزایش یابد.

به گزارش اترک، روح الله حسین پور با اعلام پوشش کامل واکسیناسیون مردم خراسان شمالی در گام‌های آخر، اظهارکرد: میزان واکسیناسیون افراد باید در تمامی شهرستان‌ها به ویژه شهرستان شیروان افزایش یابد.

وی با بیان اینکه همزمان با افزایش میزان واکسیناسیون باید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تأکید شود، افزود: خانه‌های بهداشت با همکاری دهیاران و شوراهای روستا برای افزایش واکسیناسیون در سطح روستاها ورود جدی داشته باشند.

سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: واکسیناسیون کارکنان کارگاه‌ها و صنایع کوچک بخش خصوصی، اطلاع‌رسانی گسترده برای تزریق دز سوم واکسن و همخوانی آمار شبکه بهداشت شهرستان‌ها با سامانه سلامت وزارت بهداشت با تأکید بیشتر صورت گیرد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه