ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مدیرمخابرات منطقه مرکزی خبر داد:

اترک/عبدی: طرح فیبر نوری مسیر خورهه به محلات با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان درحال اجرا است

مدیر مخابرات منطقه مرکزی از اجرای پروژه فیبرنوری مسیر خوره به محلات از محل طرح خدمات اجباری روستایی خبر داد و گفت: با اتمام این طرح ،بستر مناسب برای تامین پهنای باند سایت ها ومراکزی که در مسیر این طرح قراردارند شامل لریجان، نخجیروان ، آب گرم ومیمه فراهم می شود.

 

مهندس لطفی، مدیر مخابرات منطقه مرکزی در جلسه‌ای که با حضور دکتر سلیمی نماینده مردم شهرستان‌های دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با ارائه گزارش آخرین وضعیت ارتباطی شهرستان محلات، اظهار داشت: از مجموع 30800 پورت اینترنت منصوبه در شهر محلات 26500 پورت در حال کار است که ظرفیت کافی برای تامین در خواست های جدید نیز فراهم است وهمچنین در بخش تلفن ثابت با ضریب نفوذ 49% در شهر محلات وضعیت مطلوب است .

مهندس لطفی بیان کرد : در بخش ارتباطات روستایی از مجموع 35 روستا ی شهرستان محلات 33 روستا دارای تلفن خانگی و21 روستا دارای اینترنت مخابرات و17 نقطه دارای پوشش شبکه همراه اول است وضریب نفوذ تلفن ثابت دراین بخش 82% می باشد .

 مدیر مخابرات منطقه مرکزی با اشاره به طرح های در دست اجرا در شهرستان محلات افزود: طرح شبکه فیبر نوری مسیر خورهه به دودهک به طول 13 کیلومتر با هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد تومان راه اندازی شده است وهمچنین طرح شبکه فیبر نوری مسیر خورهه به محلات به طول 40 کیلومتر با اعتباری بالغ بر25 میلیلرد تومان در حال اجرا ست که 24 کیلومتر آن اجرا شده است و13 کیلومتر باقیمانده نیز با سختی مسیر اجرا، در حال انجام است .

مهندس لطفی در ادامه ضمن اشاره به تعامل و همکاری مطلوب مخابرات و شهرداری در شهرستان محلات اظهار داشت: ارایه خدمات مطلوب تلفن همراه به مشترکین مستلزم توسعه ونگهداری آنتن ها وایستگاه های بی تی اس است که تعامل شهرداری با مخابرات در این موضوع بسیار مهم وتاثیر گذار است وامیدواریم با گسترش همکاری بیشتر دو سازمان، زمینه افزایش ارائه خدمات مطلوب تر به مردم فراهم شود .

در ادامه این دیدار ، دکتر سلیمی، نماینده مردم شهرستان های دلیجان ومحلات ضمن تقدیر وتشکر از اقدامات انجام شده اظهار امیدواری کرد با همکاری وتعامل سازنده دستگاه های اجرایی تاثیر گذار، شاهد پیشرفت هرچه بیشتر وبهبود کیفیت ارتباطات شهری وروستایی درسطح شهرستان باشیم .

براساس این گزارش، این جلسه با حضور نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس، فرماندار شهرستان محلات، مدیر مخابرات منطقه مرکزی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، نمایندگان شورای شهر و شهرداری شهرهای محلات و نیم‌ور در محل فرمانداری برگزار شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه