ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

پیمانکاران متخلف در مسکن مهر تعیین تکلیف می‌شوند

اترک/فراهانی: معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری ساوجبلاغ از پیمانکاران مسکن مهر خواست تا هر چه سریعتر نسبت به تحویل واحدهای تکمیل شده به متقاضیان اقدام کنند.

رضا محمدی افزود: با پیمانکاران مسکن مهر که از تحویل واحدها سر باز می‌زنند برخورد قاطع خواهد شد.

وی در حاشیه بازدید از پروژه مسکن مهر الموت توان که با حضور اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهرجدید هشتگرد برگزار شد، هدف از این بازدید را پیگیری مطالبات مردم بیان کرد و گفت: بعضی از پیمانکاران با افزایش قیمتها دنبال جبران هستند و این فشار را به متقاضیان آورده‌اند و امروز بسیاری از مشکلات در حوزه مهر به این بخش بر می‌گردد که پیمانکاران تعامل لازم را با مالکان ندارند و به بهانه واهی دنبال اخذ مبالغ اضافه از مالکان هستند.

وی در خصوص اخبار مستند دریافت مبالغ اضافی از متقاضیان مسکن مهر تصریح کرد: پیمانکاران حق گرفتن هیچگونه وجه اضافی از متقاضیان واحدها را ندارند در صورت مشاهده با هماهنگی شرکت عمران و دستگاه قضایی با آنها برخورد خواهد شد.

وی گفت: بر اساس اعلام شرکت عمران شهرجدید هشتگرد، ۱۰ پیمانکار مسکن مهر این شهر واحدهای خود را تکمیل اما از تحویل آن به مردم خودداری می کنند که این کار اصلا قانونی نیست و با آنان بر خورد خواهد شد.

وی افزود:در نشستی که در کمیسیون رصد نارضایتی های عمومی برگزار شد مقرر شد با پیمانکارانی که در این زمینه همکاری ننموده و واحدها را به متقاضیان تحویل نمی‌دهند برخورد و با تصمیم شورای تأمین تعیین تکلیف خواهند شد.

محمدی در خصوص حق و حقوق پیمانکاران نیز اظهار داشت: موضوع مطالبات ارتباطی به تحویل واحدها ندارد و پیمانکار باید مشکلات خود را با کارفرما حل نمایند.

معاون سیاسی امنیتی فرماندارساوجبلاغ در پایان از دستگاههای خدمات رسان(برق،گاز وآب)خواست که هرچه سریعتر با هماهنگی شرکت عمران نسبت به نصب انشعابات مساکن مهر باقیمانده اقدام نمایند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه