ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

خادمان حسینی به پابوس امام رضا می روند

اترک/آذر پژمان: سومین همایش گروه جهادی ملی نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی آذر ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار می شود

دبیر گروه جهادی ملی نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی از برگزاری سومین همایش نذروراه ۷۲ خوان احسان حسینی در مشهد مقدس با حضور مسئولین کشوری و نمایندگان استان های کشور در روز پنجشنبه ۲۵ آذر ماه سال جاری خبر داد.

محمد قوسی، دبیر گروه جهادی ملی نذروراه ۷۲ خوان احسان حسینی، گروه جهادی ملی نذرواره را به عنوان یک آئین ملی برای نهادینه کردن فرهنگ حسینی، خیر و احسان در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: این همایش همه ساله به پاس قدر دانی و تجلیل از خادمان حسینی که در پخت ۷۲ دیگ غذای نذری مشارکت دارند، برگزار می‌شود.

وی به برپایی نمایشگاه عکس نذرواره حسینی و شرکت تمام هیئات مذهبی، گروه های جهادی، مراکز نیکوکاری که در پخت و توزیع۷۲ دیگ غذای نذری دخیل بودند اشاره و تصریح کرد: این نمایشگاه عکس در یکی از نگارخانه های حرم رضوی به نمایش عموم مردم و زائران گذاشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال سومین سالیست که توفیق برگزاری همایش، نصیب خادمان نذروراه ای می شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم با این رویکرد جنبه ای دیگر از فرهنگ حسینی را در جامعه نهادینه کنیم.

وی مبدع این طرح را خیر گرانقدر استان سمنان، ابراهیم امیرآبادیان دانست و اذعان داشت: این خیّر نه تنها ۷۲ دیگ به هر هئیت که شرایط پخت و برگزاری این آئین ملی را دارا باشد؛ اهدا می کند، بلکه حامی هیئات در دو سال اول طبخ نیز می باشد، تا این روند مردمی شود.

دبیر گروه جهادی ملی نذروراه ۷۲ خوان احسان حسینی تاکید کرد که هدف این گروه جهادی ملی، جریان سازی در مناسبت های مختلف سال نظیر ایام محرم، عید قربان، شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، ولادت امام حسین (ع) و همچنین ناجی هموطنان در حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله می باشد.

محمد قوسی همچنین تصریح کرد: این آئین ملی از شهر امیرآباد دامغان از سال های گذشته کلید خورد و در حال حاضر با اشاعه آن به ۷۲ شهر کشور گسترش یافته است

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه