ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

بازدید اعضای شورای اسلامی شهرکرد از تصفیه خانه فاضلاب

اترک/ پریسا مصیبی: اعضای شورای اسلامی شهرکرد از تصفیه خانه فاضلاب این شهر بازدید نمودند.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد هدف از این بازدید را بررسی امکان استفاده از پساب تصفیه خانه شهرکرد برای آبیاری بعضی از فضاهای سبز شهرکرد عنوان کرد و افزود: تاسیسات خوب و موثری در این تصفیه خانه وجود دارد که کمتر تصفیه خانه ایی در کشور را بنده سراغ دارم که به این شکل کامل اقداماتی را برای تصفیه فاضلاب انجام دهد.

محمدرضا بیاتی گفت: پساب استحصالی این تصفیه خانه فاضلاب برای کشاورزی استفاده می شود که امیدواریم با توجه به کمبود آب با توافقاتی که شرکت آب و فاضلاب با مدیریت شهری انجام می دهد بتوانیم از مقداری از این پساب که آن را مجددا تصفیه خواهیم نمود برای فضای سبز استفاده کنیم.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری هم در این بازدید ضمن خیر مقدم به حاضرین گزارشی از سیستم فرایندی تصفیه خانه و برنامه های پیش روی شرکت آب و فاضلاب برای این تصفیه‌ خانه فاضلاب ارائه نمودند.

دکتر احمدرضا محمدی گفت: این تصفیه‌ خانه فاضلاب در زمینی به مساحت 54 هکتار ساخته شده،ظرفیت فاضلاب ورودی 54000 متر مکعب در روز است که با روش لجن فعال هوادهی ممتد فاضلاب ورودی را تصفیه می کند و پساب آن با کاربری کشاورزی از تصفیه خانه خارج می شود.

دکتر محمدی افزود: شرکت آب و فاضلاب این آمادگی را دارد که پساب تصفیه‌ خانه های فاضلاب را که از جمله آبهای پایدار می باشند به متقاضیان واگذار نماید.

قابل ذکر است در این بازدید قسمتهای مختلف تصفیه خانه فاضلاب شهرکرد شامل آزمایشگاه و آزمایشهایی که در آن انجام می شود ، ورودی فاضلاب ، آشغال گیری ، ته نشینی ، هوادهی و . . . توسط مهندس اسکندری مدیر آب و فاضلاب شهرستان شهرکرد برای حاضرین توضیح داده شد.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه