ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان بوشهر:

مدال طلاي نوزدهمين دوره مسابقات ملي مهارت به يك بوشهري رسيد

اترک/عالی پور: مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان بوشهر گفت: مدال طلاي نوزدهمين دوره مسابقات ملي مهارت در رشته آجرچيني به عليرضا محمودي شعار جوان مهارت آموز بوشهري رسيد.

عبدالمجيد دراهكي با بيان اينكه تاكنون  7 شركت كننده از استان بوشهر در نوزدهمين دوره مسابقات ملي مهارت كه بصورت غير متمركز در 7 استان برگزار شده شركت كرده اند،افزود: در رشته آجرچيني موفق به كسب مدال طلا، رشته لوله كشي سرمايشي و گرماشي مدال برنز و در رشته هاي آشپزي،كاشيكاري ديوار  كف و كنترل صنعتي موفق به كسب رتبه چهارم و كسب ديپلم افتخار شده ايم.

وي با اشاره به اينكه 5 شركت كننده ديگر استان بوشهر در حرفه هاي گل آرايي،طراحي وب،كابينت سازي،نجاري و رباتيك نيز تا پايان آذر ماه به مسابقات  اعزام خواهند شد،اظهار داشت: امیدواریم با برگزاری ارودهای آماده سازی مناسب شاهد افتخار آفرینی دیگر جوانان استان بوشهر در مسابقات ملی مهارت باشیم. 

دراهكي ضمن تبریک اين موفقيت ها به مجموعه کارکنان آموزش فنی و حرفه ای  و مردم استان بوشهر، شرکای مهارتی، رقابت کنندگان وخانواده های آنان  بیان کرد: این افتخارات ملی در سال حتوليد،پشتيباني ها،مانع زدايي ها، با لطف حضرت باریتعالی و تلاش جوانان مهارت آموخته و نخبه بوشهری کسب شده است.

مدير كل آموزش فني و حرفه اي بوشهر از برنامه ریزی منسجم مهارتی برای توسعه ظرفیتها  برای کسب افتخارات بیشتر در سالهای آتی خبر داد و گفت: بر اساس نیاز ارزیابی مسابقات مهارت امسال تمامی امکانات مهارتی برای رقابت کنندگان در سال آینده مهیا می‌شود.

وی اضافه کرد: اشاعه فرهنگ مهارت آموزی، توسعه و ترویج گفتمان مهارت در بین جوانان، ارتقا سطح استاندارد سرفصل‌های آموزشی، ایجاد فرصت مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و حرفه‌ای از دیگرمهمترين اهدافبرگزاري مسابقات ملي مهارت است.

دراهكي تصریح کرد: نفرهای برتر این مسابقه‌ها به مرحله بین المللی مسابقات جهانی مهارت صعود کرده و مهر ۱۴۰۱ پس از حضور در اردوهاي تيم ملي  به شانگ‌های چین اعزام می‌شوند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه