ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

۱۲میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار آبخیزداری در لرستان تخصیص یافت

اترک/ مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار آبخیزداری امسال از ردیف مالی مناطق محروم در این استان تخصیص یافته است.

شیرزاد نجفی با اعلام این خبر به رسانه ها ادامه داد: اعتبارات آبخیزداری در قالب ردیف های استانی، ملی و محرومیت‌زدایی است که سهم اعتبارات محرومیت‌زدایی امسال در لرستان ۴۷ میلیارد تومان می باشد و تاکنون بیش از ۱۲ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

وی افزود: رقم تخصیص یافته برای اجرای طرح های آبخیزداری در سطح ۶۰ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی منطقه محروم کاکاوند دلفان هزینه خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: سهم اعتبارات ملی آبخیزداری لرستان در سالجاری نیز ۳۳ میلیارد تومان بوده که تاکنون ۲۲ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است./ایرنا

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه