ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مدیرکل غله استان مرکزی اعلام کرد؛

توزیع بیش از ۷۶۰۰ تن شکر و برنج در استان مرکزی

اترک/عبدی: مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۷۶۰۰ تن شکر و برنج در قالب ستاد تنظیم بازار در استان توزیع‌شده است.

غلامرضا ملکی با اشاره به عملکرد ستاد تنظیم بازار در استان مرکزی گفت: در حال حاضر تنظیم بازار شکر و برنج در دستور کار است و شکر در دو حوزه خانوار و مصارف صنوف و صنعت در حال انجام است.

وی ادامه داد: تاکنون ۳ هزار تن شکر برای مصارف خانوار و ۲ هزار و ۱۰۰ تن شکر برای مصارف صنوف در استان مرکزی توزیع‌شده است و خوشبختانه محدودیتی در خصوص توزیع این دو کالا در استان وجود ندارد و حتی بخش اعظمی از متقاضیان که ثبت‌نام کرده بودند به دلیل تفاوت قیمت کم این دو کالا در بازار آزاد و ستاد تنظیم بازار، برای دریافت سهمیه خود مراجعه نکردند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا به امروز درمجموع هفت هزار و ۶۰۰ تن برنج شکر در قالب ستاد تنظیم بازار در استان توزیع‌شده است که از این میان حدود ۳ هزار تن آن شامل برنج هندی، پاکستانی و تایلندی بوده است.

مدیرکل اداره غله و خدمات بازگانی استان مرکزی تصریح کرد: مجوز توزیع شکر و برنج در قالب ستاد تنظیم بازار همچنان ادامه خواهد داشت و تا پایان سال نگرانی برای تأمین این کالاها در استان نداریم. چند هفته اخیر شاهد افزایش قیمت برنج در بازار بودیم خوشبختانه این تنش‌ها در بازار خوابیده و قیمت برنج وارداتی به ثبات رسیده است افزایش قیمت در برنج داخلی نیز هم‌اکنون در وضعیت ثبات قرار دارد.

ملکی گفت: روغن نیز بیش از نیاز مصرف در بازار موجود است و محدودیتی برای توزیع و عرضه این کالا از سوی واحدهای صنعتی نداریم.

وی در پایان بیان کرد: برنج و شکر با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار یعنی شکر ۱۲ هزار و ۵۰۰، برنج هندی ۱۸ هزار و ۵۰۰، برنج پاکستانی ۲۰ هزار و ۵۰۰ و برنج تایلندی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان در حال توزیع است.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه