ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

رفع تصرف بیش از 20000 مترمربع از اراضی دولت در شش‌ماهه اول سال 1400

اترک/ در شش‌ماهه اول سال جاری 20000 مترمربع از اراضی شهرستان طالقان رفع تصرف شد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طالقان در این رابطه اظهار داشت: این رفع تصرف شامل 11 قطعه زمین به مساحت 20112 مترمربع در اراضی ملی در مناطق مختلف شهرستان طالقان بوده که توسط اشخاصی حقیقی اقدام به شخم‌زنی، فنس کشی، احداث بنا و آماده‌سازی زمین نموده بودند که توسط یگان حفاظت از اراضی استان رفع تصرف گردید.

 وی افزود: با عنایت به وجود تقریبی 1300 هکتار اراضی ملی و موات در 9 پلاک واقع در سطح شهرستان طالقان و لزوم حفاظت از انفال و بیت‌المال در 6 ماهه ابتدای سال جاری مقدار تقریبی 20000 مترمربع (2 هکتار) از اراضی ملی که از سوی سودجویان تصرف‌شده بود با پیگیری‌های صورت گرفته رفع تصرف‌شده و به وضع سابق برگشت.

عسکری ارزش تقریبی این اراضی را بالغ‌بر یک‌صد وسی میلیارد ریال اعلام نمود و اضافه کرد: با تلاش‌های انجام‌شده و جلسات متعدد و پیگیری‌های انجام‌شده از اداره ثبت‌اسناد و املاک شهرستان طالقان، مراتب تثبیت مالکیت دولت در تمامی پلاک‌های فوق که از سالهای 1387 تا 1390 و در اجرای ماده 10 قانون زمین شهری و ماده 20 آئین‌نامه اجرایی آن تحویل و تحول شده بود در حال انجام بوده و در این اثنا نیز سند مالکیت پلاک 89 اصلی موسوم به پردسر که قریب به  12 سال از تحویل آن می‌گذرد درآبانماه سال 99 صادر و تسلیم دولت گردیده است.

وی همچنین در خصوص همکاری صورت گرفته اداره ثبت‌اسناد و املاک شهرستان طالقان در خصوص صدور اسناد مالکیت اراضی دولت، ضمن تشکر از زحمات مجموعه همکاران آن اداره از تلاش‌های معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز و همکاران زیرمجموعه و کارکنان اداره شهرستان طالقان و یگان حفاظت از اراضی که با رفع موانع موجود زمینه تثبیت مالکیت دولت در این اراضی را فراهم نمودند قدردانی نمود.

عسکری در پایان از کسانی که شاهد تعرض به اراضی دولتی هستند درخواست نمود که با تماس با شماره تلفن سامانه‌ای 1656 دست سودجویان را از اموال دولت کوتاه نمایند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه