ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مدیرعامل شرکت گاز استان عنوان کرد:

هیزم را از دوش زنان کهگیلویه و بویراحمد برمی‌داریم

اترک/آذر پندار: مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: محیط‌زیست و در کنار آن قشر روستایی استان همواره کانون توجه ما بوده بنابراین تلاش ما برداشتن بار و زحمت هیزم از دوش زنان نجیب و خوب استان و در کنار آن حراست از جنگل‌های ارزشمند بلوط بوده است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اصول مطالبه گری برای کسب بودجه از راه‌های مختلف بوده است، اگر بنا به اتکای صرف به منابع داخلی باشد که برخی پروژه‌ها باید ۵۰ سال هم طول بکشد اما با پیگیری و مطالبه گری مستمر منابعی را به استان وارد کردیم و در تازه‌ترین آن نیز بودجه مصوب ۹۲ میلیارد گازرسانی زیلایی را به ۱۱۰ میلیارد رساندیم.

خادم گفت: حمایت از تولید و مانع زدایی از صنایع که مدنظر جدی رهبری انقلاب نیز است از دیگر برنامه‌های ما بوده که در این راستا ۸۳ صنعت را به‌صورت رایگان گازرسانی کردیم درحالی‌که این ظرفیت برای سایر استان‌ها بسیار محدود است.

خادم در خصوص گاز بهای مردم هم گفت: حتی ۱ ریال از این رقم در حساب استان و شرکت گاز نمی‌رود و پول بهای گاز مشترکان مستقیماً به‌حساب خزانه می‌رود.

مدیرعامل شرکت گاز استان عنوان کرد: وقتی سکان‌دار شرکت گاز شدم برای نیروهای پیمانکاری حدود ۵ میلیارد تومان در نظر گرفته‌شده بود که این رقم با افزایش ۲۰۰ درصدی سالانه اکنون به ۵۵ میلیارد تومان رسیده است و خوشبختانه در پرداخت به آن‌ها مشکلی نداریم و ایرادی که گذشته بود و بعضاً تأخیرهای زیادی در حقوق بود اکنون نیست.

خادم گفت: همواره دو درخواست از استانداران داشته و داریم، از ما کار بخواهند و البته برای حل برخی موانع کنارمان باشند و اینکه هر مسئله‌ای پیرامون همکاران ما وجود داشت اطلاع بدهند تا باقید فوریت نسبت به رفع آن و برخورد با خاطیان اقدام کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز به برخی عناوین و افتخارات این شرکت اشاره و بیان کرد: شرکت گاز استان در عمده شاخص‌های موردبررسی جزو ۳ شرکت نخست کشور است.

وی افزود: درزمینهٔ GIS سیستم جامع داده‌های جغرافیایی جزو ۴ شرکت برتر گروه خودمان هستیم. درحالی‌که حدود ۳ سال است شروع کردیم و با پیشرفت ۸۶ درصدی از شرکت‌هایی که ۱۵ سال از کارشان می‌گذرد جلوتر هستیم.

در ارتقاء سلامت اداری و شفافیت نیز در جایگاه ۴ قرار داریم. رتبه ما درزمینهٔ سلامت اداری از ۲۸ کشوری در کمتر از ۴ سال به رتبه اول در سال ۹۹ رسیده است.

خادم ادامه داد: در این راستا به شهرهای گراب، قلعه رئیسی و دیشموک در سال‌های اخیر گازرسانی کردیم و اولویت بعدی ما روستاهای پرجمعیت و سپس سایر روستاها بود.

وی افزود: در این میان ۵۲۹ روستا را در چند سال اخیر گازرسانی کردیم این در حالی است که تا سال ۹۵ تعداد ۵۱۷ روستا گازرسانی شده بود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه