ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

چهارم آبان ماه؛

رزمایش بزرگ سطح یک کشوری مقابله با زلزله در البرز برگزار می‌شود

اترک/فراهانی: نخستین رزمایش بزرگ آموزشی-تمرینی صنعت آب و برق منطقه مرکزی شمال کشور با مشارکت شرکت‌های صنعت آب و برق البرز و حضور 17 گروه عملیاتی از استان‌های تهران، مازندران، همدان، قزوین، قم و مرکزی در کرج برگزار می‌شود.

مهندس داود نجفیان رئیس ستاد اضطرار صنعت آب و برق استان البرز  با اعلام این خبر اظهار داشت: ازآنجاکه استان البرز با حدود سه میلیون جمعیت همواره در معرض تهدیدهای طبیعی بوده و در صورت وقوع زلزله در تهران، قزوین و مازندران، البرز نیز قطعاً دچار عوارض زلزله می‌شود، بنابراین لزوم آمادگی بیشتر در دستگاه‌های خدمت رسان حیاتی آب و برق برای مقابله با زلزله ضروری خواهد بود. به همین دلیل مقدمات برگزاری رزمایشی در سطح کشوری فراهم‌شده تا موجب افزایش توانمندی برای مقابله هوشمندانه در برابر زلزله باشد.

وی سپس به اهداف برگزاری این رزمایش اشاره کرد و گفت: بررسی میزان اثربخشی و کارایی برنامه‌های آمادگی و مقابله، ایجاد هماهنگی لازم بین دستگاه‌های صنعت آب و برق، تمرین هماهنگی بین سایر سازمان‌ها و مردم، تمرین خدمت‌رسانی به مراکز اسکان اضطراری، ایجاد مهارت و اعتمادبه‌نفس در همکاران و شناسایی نقاط ضعف و قوت، مبادله دانش و تجارب بین اعضای شرکت‌کننده در رزمایش، برآورد کیفی و کمی تجهیزات و امکانات و ... از مهم‌ترین اهداف موردنظر اجرای رزمایش است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه