ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تعداد پایگاه‌های اورژانس آذربایجان غربی به ۱۰۹ پایگاه افزایش می‌یابد

اترک / فرزین اصل افروزی: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی گفت: با احداث ۸ پایگاه جدید تعداد پایگاه‌های اورژانس استان به ۱۰۹ پایگاه در سال جاری افزایش می‌یابد.

باقر بهرامی بابیان اینکه در نیمه نخست سال جاری ۴ پایگاه اورژانس جاده‌ای و شهری در شهرستان‌های نقده، اشنویه، سردشت و میاندوآب احداث‌شده است، افزود: تا پایان سال ۴ پایگاه اورژانس جدید در استان ایجاد می‌شود.

وی بابیان اینکه هم‌اکنون ۱۰۵ پایگاه اورژانس در سطح استان فعال است که از این تعداد ۵۹ پایگاه شهری و ۴۵ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه هوایی است، گفت: برای تجهیز پایگاه‌های اورژانس جدید نیازمند ناوگان جدید، نیروی انسانی و اعتبارات موردنیاز هستیم.

بهرامی از انجام ۶۰ هزار و ۸۴۲ مورد مأموریت اورژانسی طی سال جاری در استان خبر داد و گفت: این میزان در مقایسه با مدت‌زمان مشابه پارسال ۳۰ درصد رشد دارد که از این میزان ۱۰ هزار و ۵۱۲ مأموریت تصادفی با ۱۹ درصد افزایش در مقایسه با پارسال است.

وی ادامه داد: از کل مأموریت‌های اورژانسی استان ۵۰ هزار و ۳۳۰ مأموریت غیر تصادفی با رشد ۳۳ درصدی است و ۶ هزار و ۷۹۱ مورد مأموریت شهری تصادفی با ۲۳ درصد رشد است.

بهرامی تعداد مصدومان حوادث غیر تصادفی استان را ۷ هزار و ۳۳۴ نفر اعلام و اضافه کرد: این میزان در مقایسه با مدت‌زمان مشابه پارسال ۲۲ درصد افزایش دارد که از این تعداد ۶ هزار و ۳۸۶ نفر در مراکز درمانی استان بستری‌شده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی تعداد مأموریت‌های تصادفی جاده‌ای را ۳ هزار و ۷۲۱ مأموریت اعلام و خاطرنشان کرد: در این راستا ۴ هزار و ۷۲۴ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۴ هزار و ۶۶ نفر در مراکز درمانی استان بستری شدند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه