ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

رسیدگی به تخلفات 49 شرکت فعال در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای

اترک/معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از رسیدگی به تخلفات 49 شرکت فعال در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای طی شش‌ماهه نخست سال جاری خبر داد.

غلامرضا طحان افزود: به‌منظور رسیدگی به تخلفات، کنترل و نظارت بر عملکرد شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای برون‌شهری و اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوطه، در شش‌ماهه سال جاری در جلسات کمیسیون ماده 12 استان به تخلفات 49 شرکت حمل‌ونقل کالا و مسافر حمل‌ونقل جاده‌ای در سطح استان رسیدگی و احکام متناسب صادر شد.

طحان ضمن توصیه به شرکت‌های حمل‌ونقل برای رعایت بیش‌ازپیش قوانین و مقررات موضوعه اظهار داشت: عمده تخلفات شرکت‌های حمل‌ونقل کالا شامل مغایرت مندرجات بارنامه، دریافت کمیسیون اضافی، عدم رعایت مقررات در تهیه و تنظیم بارنامه، و تخلفات شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر شامل: برخوردهای نامناسب رانندگان، عدم رعایت مقررات در صدور صورت‌وضعیت و غیره بوده است.

شایان‌ذکر است 85 شرکت حمل‌ونقل کالا و 40 شرکت حمل‌ونقل مسافر در استان سمنان در امر حمل‌ونقل جاده‌ای فعالیت دارند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه