ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

ثبت 2258 شکایت در سامانه بازرسی استان سمنان

اترک/آذر پژمان: بازرس کل استان سمنان از ثبت 2 هزار و ۲۵۸ شکایت مردمی در سامانه شکایات و اعلانات این اداره کل خبر داد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر رشید زاده اظهار داشت: ماهیت سازمان بازرسی درواقع نظارت بر اجرای صحیح قوانین بوده و رصد حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین از اهداف برنامه‌های سازمان بازرسی است.

بازرس کل استان سمنان درباره شناسایی کارمندان و مدیران متخلف نیز گفت: ۱۳۱ مدیر و کارمند متخلف در استان شناسایی شدند.

حجت‌الاسلام رشید زاده درباره نظارت و بازرسی‌ها نیز اضافه کرد: نظارت موردی، نظارت برنامه‌ای شامل استقرار دوماهه نیروهای نظارتی در دستگاه‌ها و سوم نظارت و رصد سرزده است.

وی خاطرنشان کرد: یافته‌هایی که این نظارت به دست می‌آید به‌صورت پیشنهادهای اصلاح امور به دستگاه‌ها ارائه می‌شود که تاکنون 260 مورد اصلاح امور به دستگاه‌های بازرسی‌شده ارائه‌شده است.

حجت‌الاسلام رشید زاده گفت: اگر در حین بازرسی به یک تخلف برسیم گاهی نتیجه این است که پس از جمع‌آوری ادله اقدام به تهیه گزارش اختصاصی می‌شود و مدیر و یا کارمند متخلف به هیئت رسیدگی به تخلفات معرفی می‌شود.

وی افزود: گاه عملکرد از اصلاح گذشته است و گاه این عمل دارای وصف مجرمانه است و مستلزم این است که شخص مجرم به دادسرا معرفی شود.

بازرس کل استان سمنان گفت: درزمینهٔ نظارت بر مناقصات و مزایده‌ها تاکنون بازرسان در ۱۰۵ مورد معاملات دستگاه‌های اجرایی حضورداشته‌اند که در ۱۷ مورد تذکر داده شد.

حجت‌الاسلام رشید زاده گفت: تعدادی از مزایده‌ها به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال لغو و تجدید شد.

 

تبلیغ

دیدگاه‌های دیگران

ا
احمدعباسی |
بنبادمسکن گرمسارخارج ازشبوه نامه کار میکند. ودرست مخالف نقطه نظرات استاندار محترم استان سمنان حرکت میکند. خواهشمندم ملاحظه ورسیدگی نمایید

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه