ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

۵۸ هزار حلقه چاه غیرمجاز در آذربایجان غربی ساماندهی می شود

اترک/ فرزین اصل افروزی: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی گفت: ۵۸ هزار حلقه چاه غیرمجاز در استان وجود دارد که ساماندهی آن‌ها در دستور کار است.

یاسر رهبردین افزود: از این‌ها ۲۰ هزار حلقه مربوط به سال‌های پیش از ۱۳۸۵ بوده و طبق قانون برای آن‌ها تا حدی مجوز صادر می‌شود.

وی اضافه کرد: البته نصب کنتور هوشمند و اجرای سیستم تحت‌فشار ازجمله مقدمات صدور مجوز برای این چاه‌هاست.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در خصوص وضعیت چاه‌های مجاز و غیرمجاز در آذربایجان غربی نیز بیان کرد: ۲۰ هزار حلقه چاه نیز در استان وجود دارد که صاحبان آن‌ها مدعی هستند این چاه‌ها پیش از سال ۱۳۸۵ حفرشده که آن‌ها در دست بررسی بوده و در ۲ سال آینده تعیین تکلیف خواهند شد.

رهبردین ادامه داد: همچنین ۱۸ هزار حلقه چاه غیرمجاز داریم که با اولویت‌بندی انسداد می‌شود و پنج هزار حلقه چاه از آن‌ها نیز مسدود شده است.

وی گفت: برداشت‌های غیرمجاز از این چاه‌ها، سالانه ۳۰ میلیون مترمکعب بوده و در دوره ۳۰ ساله حدود ۹۰۰ میلیون مترمکعب برداشت از آن‌ها انجام‌شده که این میزان کسری را به ۷۵۰ میلیون مترمکعب کاهش داده‌ایم.

وی افزود: از سال ۱۳۹۴ سیستم یکپارچه مدیریت منابع آب ایجاد و همه اطلاعات از حالت دستی خارج‌شده و حتی خدماتی که برای ۳۷ هزار حلقه چاه مجاز ارائه می‌شود، در آن سامانه ثبت می‌شود.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه