ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

برگزاری یادواره شهدای گرمه

اترک/محمودیان: یادواره شهدای شهر گرمه و ۲ شهید گمنام این شهر شهیدپرور با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور برگزار شد.

 

فرمانده قرارگاه راهبردی عمار کشور در این مراسم گفت: فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت‌های شهدا و ایثارگران باید در جامعه نمایان شود تا جوانان برومند این سرزمین شهدا و ایثارگران را الگوی واقعی زندگی خویش قرار دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی طائب اظهار کرد: گذشت زمان نتوانسته و هرگز نخواهد توانست یاد ارجمند شهیدان عزیز را از خاطر ملّت ایران بردارد و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا از تکالیف مهم الهی است

نوروزی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گرمه افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا راهبردی‌ترین استراتژیک در برابر نفوذ دشمنان است و برگزاری این یادواره‌ها می‌تواند به تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه کمک کند. 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه