ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

رئیس‌کل دادگستری استان:

حفظ سلامت دستگاه‌های اجرایی از مهم‌ترین مأموریت‌های سازمان بازرسی است

حفظ سلامت دستگاه‌های اجرایی و ارائه خدمات مورد انتظار و شایسته به مردم از مهم‌ترین اهداف و مأموریت‌های سازمان بازرسی است.

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی با بیان این مطلب در نشست ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان گفت: سازمان بازرسی کل کشور از جمله سازمان‌هایی است که نقش اساسی، تأثیرگذار و تعیین‌کننده در تضمین صحت انجام امور و مناسبات اداری بر عهده دارد.

حجت‌الاسلام "جعفری" افزود: سازمان بازرسی استان با وجود تمامی مشکلات و محدودیت‌ها و محرومیت‌های موجود با بهره‌گیری از تفکر انقلابی و روحیه جهادی بی‌ادعا و پرتلاش بر حسن انجام امور نظارت می‌کنند و همگان باید قدردان زحمات آنان باشیم.

وی نوع نظارت سازمان بازرسی را مبتنی بر قانونمندی و قانون‌مداری دانست و اظهار کرد: سازوکار نظارتی سازمان بازرسی یک مراقبت مقطعی و محدود نیست بلکه همواره دارای ماهیتی تخصصی و مستمر است.

جعفری تصریح کرد: در توصیف نقش سازمان بازرسی در روند دادرسی همین بس که علاوه بر این که گزارش‌های این سازمان به‌ویژه در این استان عمدتاً دقیق و متکی به ادله مستحکم و مستندات قانونی است و به همین اعتبار پرونده‌هایی هم که بر اساس گزارش این سازمان در شعب دادسرا و محاکم دادگستری تشکیل و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد به طور ویژه در شعب خاص بررسی می شود.

وی افزود: اداره کل بازرسی استان به‌مقتضای شرایط و حسب مورد طی تمامی سطوح مدیریتی در جاهایی که نیاز به تذکرات قانونی بود هشدارهای پیشگیرانه لازم را ارائه و همچنین در جاهایی هم که نیاز به بازرسی و انجام اقدامات قانونی احساس می‌شد به‌درستی ورود پیدا کرد و بدون اغماض و مماشات قاطعانه عملکرد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه