ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

امام جمعه بجنورد:

توسعه کشور نیاز به همدلی آحاد جامعه دارد

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد گفت: اکنون کشور گرفتاری‌های زیادی دارد که حل مشکلات و توسعه همه جانبه نیاز به همفکری و همدلی آحاد جامعه بویژه گروه ها و جناح های سیاسی دارد.

حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های  نماز جمعه بجنورد اظهار داشت: همه گروه ها و جناح های سیاسی بدون تخریب یکدیگر باید در کنار هم برای توسعه و رفع مشکلات کشور تلاش کنند.

وی در ادامه به وحدت آحاد جامعه اشاره و تاکید کرد: فتنه های دشمن زمانی خنثی می شود که همه گروه ها یکدل در کنار هم باشند.

نوری گفت: هم اینک کشور با مسایل و مشکلات مختلفی در زمینه های اقتصادی، خشکسالی و شیوع ویروس کرونا مواجه است که تنها راه نجات وحدت تمامی گروه ها با هم است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به عملیات انتحاری در افغانستان و کشتار مردم بیگناه اشاره کرد و گفت: استکبار با خفت از این کشور فرار کرد اما هم اکنون نا امید نشده است و هنوز فتنه و توطئه برای اختلاف بین شیعه و سنی دارد.

امام جمعه بجنورد هفته نیروی انتظامی را نیز تبریک گفت و افزود: مکتبی ترین و با اعتقادی ترین نیروی انتظامی دنیا در کشورمان است که برای جان و حفظ امینت مردم جانفشانی ها دارند.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری نیاز به فضای امن دارد افزود: این فضا زمانی اجرا می شود که گران فروشی، کم فروشی، فریب، دزدی، خیانت رقابت ناسالم و فریب در آن نباشد.

امام جمعه بجنورد همچنین با بیان اینکه کاسب خداترس در معامله باید انصاف داشته باشد گفت: در قرآن و آموزه های دینی به ویژگی های کاسب بسیار سفارش شده است، این فضا گاهی زمان به وسیله افراد منفعت طلب ناامن می شود.

وی به تذکر و فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر در بازار نیز تاکید کرد و اظهار داشت: اگر عیب و ایراد را بیان و یادآوری کنیم جامعه در این زمینه اصلاح خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد با بیان اینکه نباید از کمبود برخی از کالاها در بازار سوء استفاده شود افزود: هم اینک باید از تولیدات داخلی حمایت شود، اما آنان نیز انصاف داشته باشند و کالاها را گران عرضه نکنند

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه