ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

نمره قبولی آزمایشگاه کرونای استان از سازمان بهداشت جهانی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد: آزمایشگاه کرونای استان، امتیاز کامل برنامه مهارت آزمایی تشخیص مولکولی بیماری کووید 19 سازمان جهانی بهداشت را کسب کرد.

 

به گزارش اترک، دکتر «قاسم بیانی» گفت: مطابق با قانون هر 6 ماه، آزمایشگاه‌ها در برنامه مهارت آزمایی آزمایشگاه مرجع سلامت کشور شرکت می‌کنند.

 

وی با بیان این که به شکل رندومی 5 نمونه مجهول از خراسان شمالی توسط آزمایشگاه مرجع به سازمان جهانی بهداشت ارسال شده است؛ افزود: طبق جواب آزمون هر 5 پاسخ نمونه ارسال شده از استان درست بوده و استان امتیاز کامل را دریافت کرده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در ادامه اعلام کرد: در چند روز آینده دو بونکر اکسیژن 15 تنی جهت ذخیره اکسیژن وارد استان می‌شود.

دکتر «قاسم بیانی» گفت: یکی از بونکرها در بیمارستان امام حسن (ع) و یکی نیز در بیمارستان آیت ا... هاشمی رفسنجانی نصب می‌شود.

وی با بیان این که زیر ساخت‌ها و مراحل آماده‌سازی بونکرها انجام شده است، اضافه کرد: به‌محض ورود این 2 بونکر در مکان‌های اعلام شده نصب می‌شوند و تعداد اکسیژن سازها بیشتر از بیمارستان‌ها در استان است.

وی افزود: در پروژه‌ای که اعتبار آن از طریق وزارت بهداشت تأمین شده است پیشرفته‌ترین دستگاه سی‌تی‌اسکن و ام‌آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) راه‌اندازی خواهد شد.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه