ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مرز تمرچین به روی زائران اربعین بسته است

اترک/ افشین اصل افروزی: مدیر پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر گفت: مرز تمرچین پیرانشهر به روی زائران پیاده‌روی اربعین بسته است.

ایرج آزادی در خصوص تردد زائران اربعین از مرز تمرچین پیرانشهر، افزود: اخیراً در فضای مجازی تصاویری با مضمون باز بودن مرز تمرچین به روی زوار پخش شد که منجر به ازدحام جمعیت در این پایانه شد.

 

وی ادامه داد: یک سری از زائرین هم بعد از عبور از مرز تمرچین بعد از صرف هزینه از کشور عراق برگشت داده‌شده‌اند که این موضوع موجب نارضایتی زائرین شد.

آزادی اعلام کرد: برابر اعلام ستاد ملی اربعین، زائران مشتاق به حضور در مراسم اربعین امسال فقط از طریق هوایی می‌توانند به کشور عراق سفر کنند و ازاین‌رو هیچ امکانی در مرز تمرچین برای تردد و سفر زائران پیش‌بینی‌نشده است و امکان سفر از این مرز نیز وجود ندارد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه