ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

سرنوشت نامعلوم شهرداری بجنورد

برخی از اعضای شورای شهر از روند تأیید نهایی شهردار منتخب بجنورد اعلام بی‌اطلاعی کردند اما رئیس شورا معتقد است روال در حال انجام بوده و مسئله‌ای پنهان نیست.

مصطفی دلیریان در جلسه علنی شورای شهر بجنورد اظهار کرد: من به‌عنوان عضو شورا از روند پس از انتخاب شهردار مطلع نیستیم لذا باید این مسائل به‌صورت شفاف به اعضا و مردم اعلام شود.

عضو شورای شهر بجنورد ادامه داد: پس از تضمین رئیس و نایب‌رئیس شورای شهر مبنی بر دریافت حکم بازگشت به کار شهردار منتخب، به او رأی دادیم؛ اگر بناست این اتفاق نیفتد اعلام کنید تا فکر دیگری کنیم زیرا مردم نگرانند و صدایشان درآمده است.

 

+ما تضمین ندادیم

جمشید عین بیگی، رئیس شورای شهر بجنورد نیز در این جلسه گفت: هیچ نکته‌ای از مردم و از اعضای شورای شهر پنهان نیست.

وی افزود: تا این لحظه روند تأیید نهایی شهردار به وزارت کشور ابلاغ‌شده و مدارک ارسال‌شده است.

عین بیگی اما سخنان اعضای شورا پیرامون دادن تضمین را رد کرد و گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند تضمین دهد که یک فرد لزوماً بازگشت به کار خواهد گرفت.

احمدرضا یزدانی، نایب‌رئیس شورای شهر بجنورد نیز روند اخذ مجوز بازگشت به کار از مجموعه‌های نظامی را طولانی دانست و اظهار کرد: این کار ممکن است یک‌ماهه یا در ده روز اتفاق بیفتد.

وی بیان داشت: شهردار منتخب باید دوباره توسط نهاد نظامی گزینش‌شده و استعلامات حفاظتی وی اخذ شود.

یزدانی گفت: عده‌ای دنبال این هستند که مرتضی رحمانی شهردار بجنورد نشود اما این اتفاق خواهد افتاد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه