ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

معرفی دستگاه‌های متخلف حوزه تولید خراسان شمالی به دادگستری

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: تمامی دستگاه های اجرایی نسبت به اجرای مصوبات ستاد تسهیل در حوزه کاری خود مسوول هستند که در صورت ترک فعل به دستگاه قضایی معرفی می شوند.

به گزارش اترک، محمود قنبری در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خراسان شمالی اظهار داشت: مشکلات بسیاری از صنعتگران و تولید کنندگان در کارگروه تسهیل با حضور نماینده دستگاه های ذیربط بررسی اما بعد از گذشت مدت زمان کوتاه دوباره در این ستاد مطرح می شود.

وی تصریح کرد: اگر موضوعی در ستاد تسهیل مصوبه می شود دلیلی برای مقابله برخی دستگاه ها با آن مصوبه وجود ندارد و در صورت تکرار، این نهادها به دستگاه قضایی معرفی و با آنها برخورد می شود.

معاون استاندار خراسان شمالی افزود: اگر شعار حمایت از تولید می‌دهیم باید از آن پشتیبانی کنیم و دولت نیز در این راستا وظیفه دارد تا از تولیدکنندگان حمایت همه جانبه کند و مدیران استانی باید در حمایت از تولید اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به عزم جدی دولت برای حمایت از تولید داخلی گفت: دولت پشتوانه و حامی تولید کنندگان داخلی در همه عرصه‌های صنعتی و عمرانی است.

قنبری در ادامه به اثرات سوء واسطه گری در اقتصاد اشاره کرد و گفت: رواج دلالی در کشور ناشی از ساختار اقتصادی است که باید این رویه اصلاح شود.

وی ادامه داد: دلالان زنجیره توزیع را طولانی‌تر و پیچیده‌تر می کنند و کالا را به چندین برابر قیمت عادلانه و واقعی آن به دست مصرف کننده می‌رسانند و نباید اجازه دهیم این روال در اقتصاد استان پررنگ شود.

معاون استاندار خراسان شمالی افزود: مدیران باید مقابله با واسطه گری را در اولویت برنامه های خود قرار دهند و طوری برنامه ریزی کنند تا در حد توان با این پدیده نامبارک برخورد شود.

همچنین در این جلسه از ستاد تسهیل به مشکلات شرکت لایه سبحان شرق تولید کننده الیاف شیشه و مشکلات تامین ماده اولیه شرکت آلفا از واحدهای زیرمجموعه آلومینای جاجرم رسیدگی شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه