ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

افتتاح یک واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۳۲۰ میلیارد ریال در اسفراین

اترک: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: واحد صنعتی سپهر آرمان سنجش با سرمایه‌گذاری ۳۲۰ میلیارد ریال در شهرستان اسفراین افتتاح شد.

به گزارش اترک، سیاوش وحدت بابیان اینکه شهرک صنعتی اسفراین یکی از فعال‌ترین شهرک‌های صنعتی استان خراسان شمالی است اظهار داشت: واحد صنعتی سپهر آرمان سنجش ( پلی آذین ) تولیدکننده گرانول‌های بهداشتی و تزریقی با میزان سرمایه‌گذاری ۳۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این واحد صنعتی با ظرفیت سالانه ۴۰ هزار تن و با اشتغال‌زایی ۳۰ نفر در شهرک صنعتی اسفراین فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی ادامه داد: افتتاح واحدهای صنعتی علاوه بر ارتقاء بخش تولید و اشتغال می‌تواند موجب شنیده شدن نام استان در سطح ملی شود و از فروش محصولات و تولیدات استان به‌صورت خام جلوگیری می‌کند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه