ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اعزام کاروان نذر آب هلال احمر خراسان شمالی به سیستان و بلوچستان

اترک: معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از اعزام کاروان نذر آب به سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش اترک، محمد رحمتی اظهار کرد: این کاروان اقلامی نظیر ۲۵ تانکر آب برای لوله کشی آب، لوازم خانگی، پتو، ۴۰۰ بسته غذایی معیشتی، لوازم التحریر، کفش، لباس، اسباب بازی... را با خود به همراه دارد که ارزش خدمات آن ۳۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

وی تصریح کرد: به دنبال خشکسالی های پیاپی و شرایط بحرانی و کم آبی سال‌های اخیر در استان‌های شرق کشور، جمعیت هلال احمر با کمک مؤسسات خیریه و مردم خیر و نوع دوست برای کمک به معیشت و مشکل کم آبی مردم در استان سیستان و بلوچستان با هدف بشر دوستی و کاهش آلام بشری نسبت به برگزاری طرح نذر آب طی سال‌های اخیر و همچنین طرح نذر آب چهار،  طی امسال اقدام نموده است.

محمد رحمتی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر خراسان شمالی نیز با توجه به جمع آوری کمک‌های مردمی از مردم نوع دوست استان اقدام به اعزام کاروان نذر سلامت به سیستان و بلوچستان کرده است، ادامه داد: در همین راستا کاروانی متشکل از کمک‌های معیشتی، مخازن آب برای لوله کشی و آبرسانی به مناطق محروم سیستان و بلوچستان اعزام شده است.

وی با اشاره به تعداد افراد اعزام شده در قالب این کاروان به سیستان و بلوچستان گفت: امروز کاروانی با حضور ۱۵ نفر از پرسنل و داوطلبان به مناطق مورد نظر در سیستان و بلوچستان اعزام شدند.

گفتنی است در طرح نذر آب، هرساله از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کاروان‌هایی از استان‌های مختلف برای آبرسانی و کمک به محرومیت زدایی در مناطق شرق کشور از استان‌های مختلف اعزام می‌شوند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه