ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

حضور دانش آموزان در «شاد» الزامی است

اترک/ عقیلی: به گفته یکی از مسئولان اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، حضور دانش آموزان در نرم افزار آموزشی «شاد» الزامی است.

به گزارش اترک، ظهر دیروز جلسه پیوست رسانه‌ای بازگشایی مدارس استان و تزریق واکسن به معلمان برای شفاف سازی و هم فکری در این خصوص با حضور تعدادی از نمایندگان رسانه‌ها، نماینده اداره کل ارشاد و آموزش و پرورش برگزار شد.

نقی هجرتی، نماینده اداره کل آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار کرد: از آنجایی که فعالیت آموزشی دانش آموزان باید توسط معلمان رصد شود، حضور آن‌ها در نرم افزار شاد برای ارائه دروس، ضروری است اما اجباری برای حضور در مدارس وجود ندارد.

وی گفت: آموزش دانش آموزان از سوم مهرماه به صورت مجازی با استفاده از ظرفیت‌های ملی و استانی از قبیل مدرسه تلویزیونی و شبکه شاد به عنوان اصلی‌ترین مسیر آموزش و پرورش انجام می‌شود.

وی افزود: مجوزهای لازم نیز در مرداد ماه گذشته از ستاد کرونا اخذ شده تا به تدریج کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار شود.

هجرتی تاکید کرد یافته‌های پژوهشی در ایام شیوع بیماری کووید ۱۹ ثابت کرده است که هیچ ابزار آموزشی نمی‌تواند جایگزین معلم شود.

نماینده اداره کل آموزش و پرورش استان در این جلسه ادامه داد: در همین راستا، آموزش مجازی دانش آموزان در خراسان شمالی از سوم مهرماه در سراسر استان با نواختن زنگ مهر و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ۲۰۱۲ آموزشگاه، آغاز می‌شود.

وی همچنین به روند واکسیناسیون فرهنگیان در خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: تا به امروز ۸۲ درصد از فرهنگیان دوز نخست و ۳۱ درصد نیز دوز دوم واکسن کرونای خود را دریافت کرده‌اند که این روند تا پانزدهم آبان ماه تکمیل می‌شود.

وی همچنین اظهار کرد: با توجه به اینکه از ۲۵ شهریورماه شبکه آموزش دانش آموزی با رویکردی جدید راه اندازی می‌شود و اطلاعات اولیه این سامانه از طریق سامانه یکپارچه دانش آموزی دریافت می‌شود، تمامی مدیران مدارس باید برای به روز رسانی اطلاعات فردی و تحصیلی دانش‌آموزان در این سامانه اهتمام لازم را داشته باشند.

گفتنی است رسانه‌های حاضر در این جلسه برای استفاده از تمام ظرفیت خود برای اطلاع رسانی‌های صحیح اعلام آمادگی کردند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه