ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

انتقاد نماینده مردم خراسان شمالی از عدم توجه به ظرفیت مرزی استان

نماینده مردم ۵ شهر خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی از عدم توجه به ظرفیت مرزی و مراودات مرزی استان انتقاد کرد.

به گزارش اترک، محمد وحیدی با اشاره به لزوم توجه به محرومیت‌ها و استعدادهای خراسان شمالی اظهار داشت: با توجه به پایین بودن شاخص‌های توسعه‌ای استان و اینکه خراسان شمالی دومین استان محروم کشور است، انتخاب استاندار ویژه برای این استان ضروری است.

وی در ادامه خواستار بهره مندی از نیروهای بومی، متخصص، متعهد، جوان، جهادی و انقلابی در بدنه اجرایی دولت در استان شد و افزود: توجه به نیروهای توانمند استان در مدیریت‌ها از جمله در انتصاب استاندار یک اولویت برای نمایندگان و نیروهای انقلابی و خدوم استان است.

وحیدی تاکید کرد: بهبود شرایط معیشتی مردم، رونق فعالیت‌های اقتصادی و کاهش بروکراسی اداری در سازمان‌های تابعه وزارت کشور در اولویت قرار گیرد.‌

نایب رییس فراکسیون راهبردی مجلس با اشاره به مرز مشترک خراسان شمالی با ترکمنستان افزود: مرز خراسان شمالی باید به یک فرصت توسعه‌ای در دولت انقلابی و مردمی تبدیل شود. عدم توجه به ظرفیت مرزی خراسان شمالی یک خسارت بزرگ است.

عضو کمیسسون آموزش مجلس با اشاره به استعدادهای گردشگری خراسان شمالی افزود: صنایع پایین دستی و توجه به حوزه آب، حوزه کشاورزی و بخش‌های وابسته و خدمات دهی به گردشگران و توریسم برای مانا شدن در سفرها با هدف مقصد سفر بودن یک ضرورت است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه