ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

افزایش بیش از ۲ برابری فروش محصولات پتروشیمی خراسان

مدیرعامل پتروشیمی خراسان گفت: این مجتمع صنعتی در پنج ماه نخست امسال موفق به فروش محصولات خود به ارزش ۱۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۲ برابر افزایش دارد.

به گزارش اترک، علیرضا بابازاده اظهار داشت: ارزش فروش محصولات این شرکت صنعتی در این بازه زمانی سال گذشته معادل پنج هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال بود.

عضو هیات مدیره پتروشیمی خراسان افزود: تولید اوره نیز در این مدت ۱۱ هزار تن نسبت به سال ۹۹ افزایش داشته و به رقم ۱۰۰ هزار تن رسید.

وی اظهار داشت: پتروشیمی خراسان تنها مجتمع صنعتی شمال شرق کشور است که اوره، آمونیاک و کریستال ملامین تولید می‌کند.

پتروشیمی خراسان، مستقر در بجنورد، برای چهارهزار نفر اشتغال پایدار مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده است.

این مجتمع صنعتی از پیشرفته‌ترین واحدهای تولیدکننده آمونیاک، کود شیمیایی اوره، ملامین و ازت در کشور است.

شرکت سهامی پتروشیمی خراسان، بزرگ‌ترین مرکز تولید محصولات شیمیایی شمال و شمال شرق کشور، در اردیبهشت سـال ۱۳۷۱ در بجنـورد، مرکـز استـان خراسـان شمالـی تأسیـس و از خــرداد ۱۳۷۵ به بهره‌برداری رسید.

این مجتمع در ۱۷ کیلومتری جاده اصلی بجنورد - شیروان و در زمینی به مساحت ۲۰۰ هکتار احداث گردیده و دارای واحدهای تولید آمونیاک، اوره، کریستال ملامین و یوتیلیتی است.

ظرفیت تولید سالانه آمونیاک، اوره و کریستال ملامین در این مجتمع به ترتیب ۰۰۰ . ۳۳۰ ، ۰۰۰ . ۳۳۰ و ۰۰۰ . ۳۳۰ تن می‌باشد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه