ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

دوگانه‌سوز شدن 1000 خودرو عمومی در خراسان شمالی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان خراسان شمالی با بیان اینکه از آغاز اجرای رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی در استان، یک هزار و ۶۰۰ دستگاه خودرو نام‌نویسی کرده‌اند، گفت: از این تعداد یک هزار و ۴۰۵ دستگاه خودرو به‌صورت رایگان دوگانه‌سوز شدند.

به گزارش اترک، مجتبی شکوری اظهار کرد: طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی باهدف کاهش آلودگی‌های محیط زیستی و صرفه‌جویی در مصرف بنزین در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: از آغاز اجرای رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی در استان خراسان شمالی تاکنون، یک هزار و ۶۰۰ دستگاه خودرو نام‌نویسی کرده‌اند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان خراسان شمالی اضافه کرد: تعداد یک هزار و ۴۰۵ خودرو روند تبدیل را به‌صورت کامل طی کرده‌اند و درعین‌حال از خدمات سوخت‌رسانی گاز طبیعی به‌صورت کاملاً رایگان برخوردار شده‌اند.

شکوری از فعالیت ۳۰ جایگاه گاز CNG در سطح استان خراسان شمالی خبر داد و گفت: نکته قابل بیان این است که ظرفیت تبدیل برای خودروها در سه کارگاه به‌صورت استاندارد وجود دارد که صاحبان خودرو پس از ثبت‌نام و تأیید مراحل می‌توانند به‌صورت رایگان خودروی خود را به‌صورت رایگان دوگانه‌سوز کنند.

این مقام مسئول اظهار داشت: گاز طبیعی فشرده از نظر آلایندگی، یکی از پاک‌ترین سوخت‌ها و از نظر اقتصادی مصرف آن نسبت به بنزین دارای صرفه بیشتری است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه