ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

دستگیری کلاهبردار ۱.۳ میلیاردتومانی در بجنورد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری فردی که از شهروندان اقدام به ۳۶ فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۳ میلیارد ریال کرده بود، خبر داد.

به گزارش اترک، سردار سعید مطهری زاده با اعلام جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با ترفند فروش ملک، جعل چک، ثبت‌نام خودرو و ... از آنها کلاهبرداری کرده است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین بررسی اظهارات شاکیان پرونده، موفق شدند محل اختفای این فرد را شناسایی کنند، افزود: در عملیات غافلگیرانه کارآگاهان، متهم در مخفیگاهش در بجنورد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بررسی اظهارات متهم، مشخص شد که این فرد اقدام به ۳۶ فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۳ میلیارد ریال از شهروندان کرده است، تصریح کرد: متهم در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار مطهری زاده با تاکید بر اینکه پلیس هرگز اجازه نخواهد داد تا مجرمان و هنجارشکنان در جامعه به‌راحتی جولان دهند، از شهروندان خواست تا ضمن توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه