ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اعزام تیم بدنسازی و پرورش اندام استان در مسابقات کشوری کیش

اترک: رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان شمالی از اعزام و شرکت تیم استان در مسابقات کشوری کیش خبر داد.

سیدجمال وکیلی در گفت و گو با اترک گفت: هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان شمالی با توجه به ظرفیت‌های خوبی که ورزشکاران این رشته در استان دارد برنامه‌های مختلفی برای درخشش آن‌ها در نظر گرفته و اجرا می‌کند.
وی اظهار کرد: ورزشکاران این رشته در استان ظرفیت درخشش در مسابقات مختلف دارند و از این جهت هیات پرورش اندام استان به منظور نشان دادن توانمندی‌های ورزشکاران، یک تیم شامل سه ورزشکار، یک مربی و یک سرپرست را به مسابقات کشوری کیش اعزام می‌کند.
 وکیلی اضافه کرد: شرایط رفاهی و اقامت ورزشکاران هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در مسابقات باید در بهترین وضع ممکن باشد که این مورد در اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری در کیش به خوبی نمایان است و ورزشکاران تخت هر شرایطی نباید هیچگونه کمبودی را در اعزام‌ها احساس کنند.
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان شمالی با بیان اینکه این وزن کشی مسابقات در ۱۳ اسفند و مسابقات در ۱۴ و ۱۵ اسفند جاری برگزار می‌شود، گفت:
حسین درپر، مهدی وحدانی و رحیم نقویان با مربی گری حسین غلام نژاد و سرپرستی احسان آتش افروز به عنوان نمایندگان خراسان شمالی در مسابقات کشوری کیش حضور خواهند داشت.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه