ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

کارتونیست بجنوردی در جشنواره هنرهای تجسمی فجر خوش درخشید

اترک: عباس ناصری کارتونیست استان در سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر موفق شد دیپلم افتخار بخش کارتون و کاریکاتور را از آن خود کند.

به گزارش اترک، این جشنواره در هر رشته هنری ۲ جایزه اهدا می‌کند که در این دوره در بخش کارتون و کاریکاتور محمد افلاک از کرج و عباس ناصری از بجنورد دیپلم افتخار جشنواره را تصاحب کردند. جشنواره هنرهای تجسمی فجر در رشته‌های دهگانه تجسمی برگزار می‌شود که در بخش کارتون اثر هنرمند خراسان شمالی با عنوان بازرسی در کنار دیگر آثار به نمایش گذاشته شد.
از هفت هزارو ۷۵۳ اثر شرکت داده شده در این دوره از جشنواره هنرهای تجسمی، بیشترین آثار با ۲ هزارو ۳۱۵  اثر از ۹۱۱ هنرمند مربوط به رشته عکاسی بود و کمترین استقبال هم به رشته سرامیک با ۱۲۷ اثر از ۷۶ هنرمند اختصاص داشت.  یک هزار و ۷۵۷ خانم هنرمند در این رویداد حضور داشتند و آقایان نیز یک هزار و ۴۸۴ نفر بودند و این نشان می‌دهد که درصد قابل توجهی از آثار متعلق به بانوان هنرمند است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه