ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

واگذاری مدیریت پسماند در استان به بخش خصوصی

اترک: معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی از واگذاری مدیریت پسماند در خراسان شمالی به بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش اترک، غلامرضا هوائی در جلسه ملاقات عمومی در پاسخ به یکی از مراجعین از بخش پسماند بجنورد، اظهار کرد: با رعایت قانون، مدیریت پسماند به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
 وی ضمن تاکید بر رعایت امنیت شغلی کارکنان سازمان پسماند و نقش شهرداری در همکاری با این سازمان، اظهار کرد: دفن روزانه ۲۰۰ تن زباله در این استان نیازمند مدیریت است تا علاوه بر حفظ سلامت مردم، از این ظرفیت با عنوان طلای سیاه حداکثر استفاده شود.
وی در این راستا بر تعیین تکلیف مدیریت پسماند با کمک مردم و مسئولین در آینده‌ای نزدیک تاکید کرد.
معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی در بخشی از سخنان خود در پاسخ به درخواست یک ارباب رجوع مبنی بر برقراری پروازهای بجنورد - کیش گفت: متاسفانه برنامه افزایش پرواز به دلیل شرایط فنی فرودگاه در شرایط جوی نامناسب وجود ندارد اما تمام تلاشمان این است در فصل و هوای مناسب این پروازها از بجنورد برقرار شود.
هوائی با بیان اینکه افزایش تعداد پروازها از بجنورد یکی از درخواست‌های مهم استاندار خراسان شمالی است، خاطرنشان کرد: مشکلات فنی فرودگاه بجنورد بررسی شده و به زودی برای حل آن برنامه‌های عملیاتی اجرایی می‌شود.
وی تصریح کرد: در مورد مشکلات فنی فرودگاه بجنورد، مسائل به فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) و هیئت همراه و همچنین نائب رئیس مجلس شورای اسلامی منعکس شده است.
در این دیدار معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی به مطالبات مردم در زمینه‌های گوناگون از جمله درخواست دهیار و نماینده کشاورزان روستای رختیان، درخواست افزایش ظرفیت تاکسی بیسیم بانوان در بجنورد، مطالبات شرکت مواد آرایشی بهداشتی گرمه، تقاضای راه اندازی مجتمع بوم گردی در جاده بدرانلو، بازنگری طرح هادی روستای پهلوان محمد از توابع بجنورد و ... پاسخ داد.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه