ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

افزایش ۳۵ درصدی تولید ناخالص داخلی استان

اترک: مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی از افزایش ۳۵ درصدی تولید ناخالصی داخلی استان در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش اترک، محمد بدری، به افزایش تولید محصولات حوزه کشاورزی به‌عنوان پیشران اقتصادی استان اشاره و اظهار کرد: در سال زراعی سال گذشته میزان گندم استان با تولید ۳۰۷ هزار تن ۵۵ درصد رشد داشت و در تولید جو و پنبه نیز به ترتیب ۸۴ و ۴۱ درصد رشد داشته‌ایم.
وی همچنین از رشد ۳۵ درصدی تولید پیاز، ۵۲ درصدی گوجه‌فرنگی، ۱۶ درصدی هلو، ۱۳ درصدی گیلاس و ۱۲ درصدی عدس در استان خبر داد.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی به رشد تولید محصولات بخش صنعت استان اشاره کرد و افزود: نسبت به زمان مشابه سال قبل تولید آلومینا با ۱۵۳ هزار تن رشد ۱۵ درصدی، تولید انواع سیمان با یک‌میلیون و ۹۵۰ هزار تن ۱۲۸ درصد، تولید انواع محصولات فولادی با ۵۴ هزار تن ۸۱.۴ درصد و قطعات فولادی با تولید بیش از هزار و ۹۰۰ تن بیش از ۲۸ درصد رشد داشته است.
وی بابیان اینکه با توجه به این میزان افزایش تولیدات محصولات صنعتی و کشاورزی این استان توانست افزایش ۳۵ درصدی تولید ناخالصی داخلی را رقم بزند، گفت: درآمدهای استان نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد رشد داشته و استان توانسته نقش خود در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید و سیاست‌های دولت تدبیر و امید در جهت مقابله با تحریم و خود اتکایی به خوبی ایفا کند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه