ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

ساخت ۵ پل در راه‌های روستایی راز و جرگلان

اتدک: مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای راز و جرگلان گفت: امسال پنج دستگاه پل در محورهای روستایی شهرستان راز و جرگلان ساخته می‌شود.

به گزارش اترک، رسول ضیغمی اظهار داشت: راه‌های روستایی این شهرستان مرزی در بیشتر محورها از عرض رودخانه می‌گذرد و بر این اساس در هر حادثه سیلاب، با مسدود شدن راه‌ها روبه رو می‌شویم.
وی افزود: نبود پل یکی از مشکلات جاده‌های این شهرستان است که سبب شده تا با وقوع سیل، جاده بسته شده و تردد ساکنان منطقه دچار اختلال شود.
ضیغمی اضافه کرد: در این شهرستان ساخت ۳۰ پل و آبرو در محورهای روستایی مورد نیاز است که از این تعداد ساخت ۱۰ دستگاه پل در اولویت است و در سال جاری در صورت تأمین اعتبار پنج دستگاه در برنامه قرار دارد.
مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای راز و جرگلان اظهار داشت: پارسال مناقصه ساخت پنج دستگاه پل روستایی برگزار شد اما به علت نبود استقبال از طرف پیمانکاران، چهار مورد از این مناقصه‌ها تجدید شد.
وی درباره مشکلات تردد در جاده‌های پایین دست سد چندیر نیز گفت: رهاسازی آب سد چندیر در بخش جرگلان و جاری شدن سیل، سبب بروز اختلال در برخی راه‌های روستایی پایین دست می‌شود که در این زمینه ساخت یک پل در پایین دست و ساخت یک پل در بالادست سد در دست اقدام است.
مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای راز و جرگلان اظهار کرد: در سال‌های گذشته، رهاسازی آب از سد خاکی چندیر در بخش جرگلان، ساکنان چند روستای پایین دست این سازه را با مشکل روبه رو کرده است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه