ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

ابلاغ ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار به استان در سال جاری

اترک: رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی از ابلاغ پنج هزار و ۵۱۹ میلیارد ریال اعتبار به این استان در سال جاری خبر داد.

حسن پارسی پور در گفت و گو با اترک، گفت: درآمد مصوب استان طی پارسال چهار هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال بوده که سه هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال آن محقق شد.
به گفته وی این میزان تحقق، معادل ۸۱ درصد درآمدهای پیش بینی شده طی سال گذشته بوده است.
پارسی پور از ابلاغ پنج هزار و ۵۱۹ میلیارد ریال اعتبار در سال جاری برای خراسان شمالی خبر داد و افزود: به دلیل اینکه ۱۳ درصد این اعتبارات هنوز ابلاغ نشده توزیع تمام این اعتبار برای استان اکنون امکان ندارد و در صورت ابلاغ ۱۳ درصد با رعایت موارد قانونی و اولویت‌ها توزیع خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در توزیع اعتبارات، براساس شاخص‌های استانی، سهم هر شهرستان حفظ می‌شود، اظهار کرد: شهرستان بجنورد ۲۵.۵ درصد، اسفراین ۱۴.۵ درصد، شیروان ۱۵ درصد، مانه و سملقان ۱۴ درصد، رازوجرگلان ۱۰.۵ درصد، فاروج ۹ درصد، جاجرم ۶.۵ درصد و گرمه پنج درصد اعتبارات استان را به خود اختصاص داده است.
پارسی پور اضافه کرد: همچنین میزان توزان ملی اعتبارات هزار و ۶۷۹ میلیون ریال و میزان توازن استانی هزار و ۶۹۷ میلیون ریال است که در برنامه ریزی‌های شهرستانی و پروژه‌های آن تعریف خواهد شد.
وی تصریح کرد: توزان ملی فقط به پروژه‌هایی اختصاص پیدا می‌کند که در قانون بودجه دارای ردیف اعتباری باشند.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: خراسان شمالی از جمله معدود استان‌هایی است که پرداخت‌های فوق العاده مرزی برای آن سنگین است چرا که ۹۰ درصد کارکنان اداری را شامل می‌شود.
پارسی پور اضافه کرد: اگرچه بار مالی افزایش حقوق کارکنان اداری در فروردین از محل صرفه جویی‌های استانی تأمین شد ولی تأمین این بار مالی  برای یکسال، از محل این صرفه جویی‌ها نیز بسیار سنگین است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه