ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

پیکر شهید استان در حادثه ناوچه کنارک در درق خاکسپاری می‌شود

مسئول نمایندگی نیروی دریایی راهبردی ارتش در خراسان شمالی گفت: پیکر شهید محمدابراهیم کاظمی، ازجمله شهدای حادثه ناوچه کنارک پس از انتقال به استان در گلزار شهدای شهر درق، به خاک سپرده می‌شود.

هیبت الله منصوری با اشاره به شهادت، محمدابراهیم کاظمی در حادثه ناوچه کنارک اظهار کرد: این شهید، از اهالی شهر درق خراسان شمالی بوده و ازجمله کارمندان نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال خدمت به کشور و نظام بوده است.
وی افزود: نیروهای فعال در عرصه دریا در جمهوری اسلامی همچون سایر نهادهای نظامی، جان برکف در حال خدمت به نظام و کشور هستند و همواره برای جان فشانی درراه منویات رهبری آمادگی دارند.
مسئول نمایندگی نیروی دریایی راهبردی ارتش در خراسان شمالی در ادامه به آخرین اطلاعات دریافت شده برای برگزاری مراسم تشییع و خاک سپاری این شهید پرداخت و گفت: با همکاری بنیاد شهید استان، مقررشده تا به علت شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری اجتماعات، مراسم محوری مشخصی حتی الامکان برگزار نشود و با حضور خانواده این شهید و تنی چند از مسئولان، شهید کاظمی طی روزهای آینده در گلزار شهدای درق خاک سپاری می‌شود.
وی تصریح کرد: تاکنون زمان مشخصی برای این مراسم مشخص نشده و پس از طی مراحل اداری و فرآیندهای لازم جهت تشخیص هویت، زمان برگزاری مراسم مشخص می‌شود.
منصوری در انتها گفت: شهید کاظمی، پیش از ورود به نیروی دریایی، در راه دفاع از حرم نیز حضوری مستمر داشته است.
گفتنی است در روزهای نخست حادثه ناوچه کنارک، امیر خانزاده فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به دیدار خانواده شهید کاظمی در تهران رفت.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه