ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

جزئیات امدادرسانی هلال احمر استان به حادثه دیدگان گرفتار در برف

اترک/ عقیلی: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی جزئیات امدادرسانی به حادثه دیدگان گرفتار در برف روز گذشته را اعلام کرد.

محسن نجات اظهار داشت: همزمان با آغاز برف و کولاک در روز جمعه، تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی به محورهای برفگیر اعزام شدند.

نجات افزود: با شدت گرفتن برف و کولاک در محور بجنورد-آشخانه، تیم‌های واکنش سریع، کوهستان، و برف و کولاک در قالب هفت تیم برای امدادرسانی به مسافران و حادثه دیدگان در محور امین الله مستقر شدند.

وی با اشاره به جانمایی 10 محل برای اسکان مسافران و در راه ماندگان گفت: جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در این برف و کولاک دو هزار و 396 مسافر و در راه مانده محورهای استان را به مراکز اسکان منتقل کرد که حدود یک هزار و 600 نفر آن‌ها در محور بجنورد-آشخانه قرارداشتند.

 وی ادامه داد: به طور کلی 33 تیم امدادی طی این عملیات‌ها به نقاط حادثه دیده اعزام شدند و به بیش از دو هزار و 750 نفر امدادرسانی کردند. 85 خودرو نیز از برف رها سازی شد.

نجات در خصوص اقلام توزیع شده بین حادثه دیدگان و مسافران نیز گفت: دو هزار و 455 عدد پتو، 160 قوطی انواع کنسروجات، 800 قرص نان و 70 کیلوگرم پنیز نیز بین این افراد توزیع شد. به مسافران اتوبوس‌ها و مینی بوس های اسکان داده شده طی شب نیز پذیرایی شام داده شد و مسافرانی که تا صبح در مراکز اسکان بودند با صبحانه پذیرایی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی درباره تعداد حوادث استان از ابتدای فصل زمستان نیز اظهار داشت: تا کنون یکصد حادثه از قبیل جاده‌ای، کوهستان و برف و کولاک در استان رخ داد که یکصد و 82 دو نفر در آن‌ها مصدوم شدند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه