ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

گذشت 2 ماه از بلاتکلیفی شورای عالی استان ها

نماینده مردم خراسان شمالی در شورای عالی استان ها گفت: 2 ماه از انتخابات غیرقانونی هیأت رئیسه شورای عالی استان ها می گذرد.

کاظم شاکری درباره برگزاری انتخابات هیأت رئیسه شورای عالی اظهار داشت: 2 ماه از انتخابات غیرقانونی هیأت رئیسه شورای عالی استان ها می گذرد و صحبت های فراوانی نیز نسبت به این انتخابات می شود.

وی ادامه داد: عده ای از همکاران ما به صورت غیرقانونی از حضور در این انتخابات حذف شده بودند و عده ای دیگر نیز به صورت غیرقانونی در جلسه انتخابات حضور داشتند.

نماینده مردم خراسان شمالی با اشاره به اینکه شورای عالی استان ها 2 ماه است بلاتکلیف باقی مانده گفت: وزارت کشور در خصوص انتخابات هیأت رئیسه شورای عالی استان ها مکاتباتی داشته که الویری به عنوان رئیس شورای عالی این نامه ها را در اختیار اعضای شورای عالی استان ها قرار نداده است و درخواست ما این است که اعضای شورای عالی استان ها در جریان ریز مکاتبات با دیگر دستگاه های ذی ربط قرار بگیرند و قطعا همکاران از قانون در این خصوص تمکین می کنند ولی برای ما جای سؤال است که چرا هیچ یک از اعضای شورای عالی استان ها در جریان مکاتبات قرار نگرفتند. چرا جلسات هم اندیشی شورای عالی استان ها یکی پس از دیگری لغو می شود.

شاکری تأکید کرد: ما خواستار برگزاری مجدد انتخابات هیأت رئیسه شورای عالی استان ها هستیم و خواهشمندیم که هیأت رئیسه شورای عالی استان ها این انتخابات را مجدداً برگزار کند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه