ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

صنایع کوچک خراسان شمالی تا ۵ میلیارد ریال ضمانت نامه دریافت می‌کنند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: صنایع کوچک استان می‌توانند تا سقف ۵ میلیارد ریال بدون اخذ وثیقه ملکی از صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک کشور ضمانت نامه دریافت کنند.

به نقل از ایرنا، سیاوش وحدت اظهار داشت: صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک کشور تاکنون بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال ضمانت نامه برای ۳۳ واحد از صنایع کوچک خراسان شمالی صادر کرده است.

وی نبود وثیقه ملکی را یکی از مشکلات صنایع کوچک استان برای استفاده از خدمات این صندوق دانست و افزود: بر اساس تفاهم نامه منعقده بین صندوق ضمانت سرمایه گذاری کشور و استانداری خراسان شمالی در زمان سفر ریاست جمهوری به استان، صندوق ضمانت متعهد شد تسریع و تسهیل صدور انواع ضمانت نامه‌های مورد نیاز صنایع کوچک خراسان شمالی معرفی شده را در اولویت قرار دهد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی افزود: سرمایه گذاران واحدهای صنعتی استان در صورت نیاز به دریافت تسهیلات و برخورداری از مزایای صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک می‌توانند به شرکت شهرک‌های صنعتی استان مراجعه کنند.

وی با بیان این که صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک در راستای حمایت از سرمایه گذاران به منظور ساخت و توسعه واحدهای صنعتی، بازسازی و نوسازی تجهیزات خدمات ارائه می‌دهد اظهار داشت: صدور ضمانت نامه برای واحدهای صنعتی برای اخذ تسهیلات یکی از اهداف راه اندازی صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک است و هم اکنون موانعی که وجود داشت برطرف شده است.

وی با بیان این که همه صنایع کوچک استان به خدمات این صندوق در زمینه ضمانت سرمایه گذاری نیاز دارند اظهار داشت: آمادگی داریم تا با همکاری صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک، گره گشای مشکلات واحدهای صنایع کوچک در شرایط کنونی باشیم.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه