ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

رمزگشایی از ۱۰ هزار کارت سوخت در خراسان شمالی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: طرح رمزگشایی کارت سوخت افرادی که رمز خود را فراموش کرده بودند از روز نخست اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت تاکنون، برای ۱۰ هزار کارت انجام شده است.

به نقل از ایرنا، مجتبی شکوری اظهار داشت: تنها در چند روز اخیر بیش از ۲ هزار کارت سوخت خودرو با همکاری و تلاش کارکنان نواحی، حراست، امور اداری و روابط عمومی و سامانه هوشمند سوخت در این استان رمزگشایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: فرآیند رمزگشایی کارت سوخت همچنان در استان ادامه دارد و سه مرکز در شهر بجنورد، شیروان و اسفراین برای این امر فعال است و شهروندان می‌توانند با مراجعه به مکان‌ها، عملیات رمزگشایی کارت سوخت خود را انجام دهند.

در خراسان شمالی ۷۷ جایگاه عرضه سوخت شامل ۴۸ باب جایگاه عرضه فرآورده سوختی بنزین، نفت گاز و ۲۹ باب جایگاه CNG تک منظوره و ۲ منظوره فعال است.

 

+ توزیع بیش از ۳۶ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی

شکوری در بخش دیگر سخنان خود گفت: در ۹ ماهه امسال، بیش از ۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر سوخت بین بهره برداران بخش کشاورزی خراسان شمالی توزیع شده است.

وی اظهار داشت: تخصیص سهمیه سوخت بخش کشاورزی براساس سطح زمین زیر کشت و تعداد ادوات کشاورزی انجام می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: ذخیره سازی فرآورده‌های نفتی در تاسیسات انبارهای نفت منطقه در وضعیت مطلوبی انجام می‌شود و سوخت رسانی به بخش کشاورزی تا اتمام فصل کاری ادامه دارد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه