ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

شمار داوطلبان انتخابات مجلس در خراسان شمالی به ۲۰ نفر رسید

اترک: رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی اعلام کرد: در سومین روز نام‌نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه این استان ۶ نفر ثبت‌نام کردند که بر این اساس، شمار داوطلبان به ۲۰ نفر رسید.

ولی الله حیاتی شامگاه سه شنبه اظهار داشت: ۵ تن از داوطلبان روز سوم نامنویسی در حوزه انتخابیه بجنورد و یک نفر نیز در شیروان ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: از مجموع ۶ داوطلبی که امروز ثبت نام کردند ۵ تن زن هستند که ۴ نفر در بجنورد و یک داوطلب نیز در شیروان نامنویسی کرده‌اند.

وی اظهار داشت: حوزه انتخابیه اسفراین و همچنین فاروج که با قوچان مشترک است، امروز داوطلبی برای نامزدی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نداشتند.

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: در ۲ روز گذشته ۱۴ نفر در حوزه‌های انتخابیه این استان ثبت نام کرده بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: همزمان با نام‌نویسی هر داوطلب، استعلام وی به صورت برخط (آنلاین) به مراکز چهارگانه ارسال شده و نتیجه آن نیز در ۲۴ ساعت به اطلاع وی خواهد رسید.

کار نامنویسی از داوطلبان نامزدی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دهم آذرماه در کشور آغاز شد که این روند تا ۱۶ آذرماه جاری ادامه خواهد داشت.

نامنویسی داوطلبان نخستین انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز در استان خراسان شمالی از ۱۵ آذر آغاز می‌شود که به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری دوم اسفندماه برگزار خواهد شد.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی دارای چهار کرسی مستقل نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و شهرستان فاروج در این استان نیز با شهرستان قوچان در خراسان رضوی مشترکا یک کرسی نمایندگی در خانه ملت دارند.

با توجه به درگذشت آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده چهار دوره این استان در مجلس خبرگان رهبری در اردیبهشت پارسال، جایگزین وی در این مجلس نیز در انتخابات اسفندماه امسال برگزیده خواهد شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه